NaNOWriMo - ligger rejält efter

Hur går det för där ute? Själv ligger jag rejält efter. Nytt jobb har gjort att jag de dagar jag arbetat, inte orkat skriva. Sen i fredags gjorde jag äranden. I grunden borde jag ha hunnit skriva idag fram till 17. Men nej.
Istället låg jag och kramade kudden alltför länge, sen upp och fixa datorn. Den har segat ett bra tag nu, nu snackar vi riktigt seg där det tar fem minuter att starta upp eländet. För att sen efter att man klickat på något, så tar det en evighet till att få igång programmet.
Lyckades efter 2 timmars kämpande få två virusprogram installerade (olika funktioner). Den hittade inte bara en massa skitprogram som segade datorn, dessutom hittade den trojan virus. Jajamensan. SÅ kanske var lika bra att jag tog tag i det idag innan hela datorn dog. Tre tester senare för att försäkra mig om att datorn var ren, så var det dags att dra iväg.
Så kommer inte hinna skriva förrän ikväll eller på måndag. Då måste jag skriva 10 000 ord. Herre min gud...kommer behöva mycket kaffe med varm chocklad om jag ska orka det. Men skammen den som ger sig. Nu har jag en ren och fin dator som funkar bättre än vad den gjort på 4 år. Ikväll, ikväll, ikväll........






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback