Brinnande krita

Läste på ett NaNo forum på Facebook om att några skulle ta med en brinnande krita i sina verk. Tänkte hänga på, skulle ändå skriva på två verk samtidigt. Men så satte jag mig ner den första november och jag kunde inte skriva på de två andra. Det gick bara inte. Där och då bestämde jag mig för att skriva på ett manus som utspelar sig under 1700-talets slut. Tänkte inte mer på det och började skriva. Inte förrän för ett par dagar sen blev jag åter påmind om kritan. Fan, tänkte jag. Hade haft den perfekta planen på var kritan skulle komma in. Men icke sa Nicke.
Kritan kommer aldrig komma med. Får spara den till när NaNo är slut och då lyckas få in den i ett annat manus.






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback