Beautiful Creatures tog inte riktigt slut än.....

 
 
 
Det var med sorg som jag insåg att det var sista boken om Ethan och Lenas kärlek, den amerikanska södern och det paranormala. Men så surfade jag in på Kami Garcias hemsida och fann att det fanns tre böcker till.
"Dream Dark" om Link och Ethan i tunnlarna något. Fick inte riktigt klart för mig vad den mer direkt handlade om. Dock är den en e-bok och på engelska för er som inte brukar läsa det i vanliga fall.
Sen har vi "Dangerous Dreams", en bok om Ridley. Återigen på engelska och en e-bok.
Även "Dangerous Creatures" handlar om Ridley. Det är små fristående böcker till Beautiful creatures böckerna.

Jag kommer garanterat att läsa dem, kommer ni läsa dem?






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback