Blogga halv 2 på natten, javisst!

Inte kanske det smartaste med tanke på att man ska upp om 4½ timme. Men just nu blir det som det blir. Man praktiserar 9 till 16. Hämta barnen kl17, göra mat, hjälpa med läxor, plocka hemma och småstäda. Natta. Söka jobb. Just ja.....sen skulle träning, och läsning och bloggning in också...och läsa lite. Ja, inte ligger jag på latsidan iaf. Men har ams bestämt att jag ska praktisera 80%, och söka jobb lika intensivt så får jag väl göra det+ ha ett liv utan för det och alla måsten hemma. Gahh.......zzzzzzz......... Nej,den här människan ska gå och sova nu med grus i ögonen med den stolta tanken om att hon har lyckats skriva EN HEL MENING idag. Woho här går det undan. Håller jag den här takten så kommer jag bli klar.....någon gång lång i framtiden. :-/ Ska försöka skriva nåt varje dag här på blogggen. Imorgon kommer det någon annans verk upp, eller en bit av den som det varit planerat i ett tag nu. Frågan är bara vad?!






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback