Ni ska få något att bita i....

Tänkte hitta på en rolig sak. Jag har brist på ideer tilll bloggen, och har inte hunnit sätta mig ner för att skriva ner alla otala bokrecensioner jag har färdigrecenserade på papper. Men på papper gör de ingen nytta. Ska ta tag i det så fort min situation blir lite bättre. Men nog om det.

Nu till utmaningen slash skrivövning, kalla det avd ni vill. Ni ska utifrån bilden skriva en liten kort text, och sedan publicera den på er blogg och sen länka ert inlägg i detta inläggs kommentarfält. Har ni ingen blogg och känner för att hänag på iaf, är det bara att skriva in texten på kommentarfältet till detta inlägg. Ni har till fredag den 26:e Oktober på er. Låt texten flöda fritt! Inga krav på minst antal ord, om vad det ska skrivas om, eller hur. Bara att skriva vad ni än ser i bilden.



                                                                         






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback