Halvt på is

Eftersom mitt liv är lite som det är nu, då jag inte hinner läsa, inte hinner skriva. Utan dagen ser ut som följande. Gå upp, lämna barnen i skolan/dagis. Hem och äta frukost och ta en snabbdusch, sen skriva ansökningar, och göra andra äranden som behövs runt skiljsmässan, Sen hämta barnen. Gå till affären precis intill, hem och göra mellis, söka mer jobb, förberedda maten, städa lite. Äta, städa mer. Just ja läxläsning efter melis också. Bada ungarna, jag stäar toaletten och handfattet. Upp, kvällsmål. Deras pappa kommer hem, gör kvällsmacka till han. Sen tvätta håret för kvällen, ta en kopp te. Speal 10 minuter, sen sover jag för natten. Men vaknar dock flera ggr av mardrömmar. Så ser mitt liv ut just nu. Men nästa vecka har jag även möten inplanerade på dagtid. Så då fpr jag söka jobb medan barnen ropar mamam varannan minut.

Så bloggen kommer ligga på is lite smått. Som ni kanske läste så har jag ingen tid över. Jag hinner inet läsa, elelr skriva. Försöker, men håller på att somna över papprena/boken.






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback