Böcker att köpa 2012



Jag ligger lite efter bland nysläppta böcker de senaste två åren. Så det tänkte jag ta igen nu i år. med råga, och allt ska självklart läggas upp här på bloggen. Så böckerna att köpa är:

"3096 dagar" av Natascha Kampusch
"Det du inte såg" av Patrik Sjöberg
"Jag är Zlatan: Zlatans egna berättelse" av Zlatan Ibrahimovic
"jag kommer sen" av Eva Wikland
"White Owl" av Veronica Blake
"Vecka 36" av Sofie Sarenbrant
"Steve Jobs" avWalter Isaacson
"Beastly" av Alex Flinn
"En vampyrs bekännelse" av Anne Rice
Richelle Mead's trilogi "Törst", "fruset blod" och "Skuggkysst"
P.C Casts två böcker ur en serie. "Svart ängel" och "utvald"
"En riktig våldtäktsman: en bok om samhällets syn på våldtäkt" av Katarina Wennstam
"Inspärrad" av Teresa Cooper
"Skamfläck" av Caroline Engvall
"Flickan och skulden: en bok om samhällets syn på våldtäkt" av Katarina Wennstam
"Warm bodies" av Isaac Marion (jag vet jag har den som e-bok, men det är inte riktigt samma sak)
"Halvblod" av Sofie Trinh Johansson
"Salt och vatten" av Sofie Trinh Johansson
"Varför gråter inte emma?" av Magnus Wennerholm
"Trasig" av Sky Keenan
En nyare bok av "jude deveraux. (samlar)
Och en bok av Johanna Lindsey. (samlar)

Blir en hel del, men genom att köpa begagnat och pocket om det går, så ska det gå att få ihop.







Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback