Respons

Har lagt några texter jag skrivit, för bedömning. Och detta är några jag fått:
 
 
Om "Orientens fantomtjuv":
"Tack för läsningen. Det var verkligen en upplyftande paus. Jag gillar din roman Orientens fantomtjuv, men så gillar jag historiska romaner också. Min typ absolut. Läser gärna resten. Det finns mycket som man undrar över hur
det ska gå."
 
Om en dikt jag skrivit:
"Dikten är också väldigt stark. Den jobbar med rytm och ord på ett jättebra sätt. Nästan så den är musikalisk. Något att tonsätta? Den är så ledsen men så hoppfull på samma gång och det är riktigt bra."
 
Om "Ego Ago":
"Men min absoluta favorit är EGO AGO. Prologen är en verklig höjdare. Den är en njutning att läsa. En enormt bra inledning. Det är alltid de första meningarna som avgör om något är värt att läsas och det här är bara så rätt. Mystiskt, spännande, ödesmättat och väl formulerat. Här lyfter du som författare. Ja, den här tror jag starkt på. Åtminstone jag kommer att gilla den."
 
 

Trackback