En första positiv respons

När jag la upp boken, vart jag nervös att någon faktiskt skulle granska min text. Innan hade endast min ena syster gjort detta. Kanske för att jag var rädd för kritik på riktigt. Men nu har jag varit beredd på kritik. Gick in igår på kapitel1's hemsida och till min glädje hade en själ betygsatt första kapitlet till Ago Ego, och dessutom skrivit att det var lovande. Alltid kul att höra. Det får en att vilja bygga vidare på den. Jag behöver höra kritik nu när jag fortfarande är så pass ringrostig som jag är. Är en mening fel, påpeka det. Det är det som gör att jag idag kan se över min text. Allt för att nå ett bra resultat.

Fyra av fem hjärtan. Hoppas bara jag kan behålla samma röda tråd genom hela historien.







Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback