Välkommen till min nya blogg!

Bloggen kommer trotts titeln inte handla om blod, eller om andra blodsugare.
Som om jag skulle komma ihåg det för övrigt, smått senil (glömsk) som man är. ;-)
Det kommer inte heller vara ett sällskap, eller hemliga lösenord för inträde. Vilket ordet BLOD vore det mest självklara. Men nej.......

Nej, det är rätt och slätt en blogg om mitt liv i sin helhet. Om mitt liv som småbarnsmamma till mina två underverk, om mina författardrömmar och den långsamma processen mot att (förhoppningvis) bli publicerad och tryckt. Texter kommer tids nog dyka upp här, så tveka inte att säga er åsikt när de väl finns uppe för åskådning. Jag skriver allt från essä till lyrik till noveller. Ge era förslag på ändringar, en klapp på axeln eller en smäll på käften. Jag lovar att läsa det ni har att skriva/säga, men om jag sen tar in det för närmare begrundning är en annan femma. ;-)

Hand i hand med detta, kommer jag skriva bokrecensioner av böcker som jag läst eller som jag helt enkelt tycker att folk ska få upp ögonen för. Böcker som så lätt kan försvinna i ett hav av glömska.

Utöver detta kommer jag även skriva om film, musik, Michael Jackson, analyser, tankar och funderingar kring livet och annat smått. Det finns helt enkelt nåt för alla, som plockgodis där man själv får välja ut sina favoriter.

Så välkommen till min, alldeles egna lila värld.
Mitt egna kaninhåll där allt möjligt kan hända.

Välkommen till den glömska vampyren Lilo's krypin.











Det skall bli roligt att folja din resa! Forfattaredrommar...ja, jag ar imponerad over att du har beslutat dig att gora dem till verklighet, jag tror att det kommer att ga kanonbra!

2011-02-10 » 07:16:19

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback