Kapitel 1 är klart



Nu återstår bara sisådär minst 20 till.  Vet inte hur många kapitel 180 sidor blir, men det lär jag väl få se i slutändan. Men jag har äntligen kommit ur skrivkrampen. Har försökt skriva något annat än grovmallar hela sommarn, men har verkligen inte gått. Nu är ett första utkast uppe för bedömning. Spännande och livrädd samtidigt vad folk ska säga. :-/ Men behöver kritik.

Håller den röda tråden? Håller den måtet? Språkmässigt? Grammatiken? Får man en bild uppmålad? Vad får de för bild av karaktärerna, i detta första kapitlet?

Många frågor. Ikväll startar vi på kapitel 2, om jag e vaken då. Har inte sovit en blund inatt, så risken är att jag faktiskt inte orkar hålla ögonen uppe. Men ska göra ett försök iaf.

Men nu ska vi fira. En stor liter cola och nåt gott till det. Kapitel 1, blev ÄNTLIGEN klart. Lovade mig själv det igår, då ska jag få det för att jag varit så duktig. :-)





Oh jag vill också komma ut denna jävla skrivkramp jag har =(. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. Jag vill skriva men jag KAN inte =( Några tips?

2011-08-11 » 17:39:43

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback