Utrustningen hänger med även till tvättstugan

Den ligger på sängkanten om nätterna, när jag badar bredvid mig på badkarskanten. Och även till tvättstugan får den hänga med. Den är med andra ord med överallt! I väskan till stan, i väskan till stranden. Min eviga följeslagare. Som småbarnsförälder får man ta tillvara på den tid man har. Hinner jag skriva ner en rad mellan maskinerna är jag glad. Får jag ner en hel sida är jag helt lyrisk. Det krävs inte mycket för att göra mig glad.







Det ar sant, man maste utnjytta varenda minut! Jag brukade utnyttja tvattiden at att lasa skonlitteratur nar jag pluggade - for jag kunde inte koncentrera mig pa studier i tvattstugan, asbra!

2011-04-15 » 13:38:34

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback