Och högen den bara växer

I ett tidigare inlägg från 2011 skrev jag att jag hade 68 utkast att börja arbeta med/redigera beroende på hur detaljerat jag har skrivit ner allt. I veckan tog jag mig tid att kolla igenom allt och sammanlagt räknade jag till 109 stycken! När kom jag upp i tre siffriga belopp?

Kan ju se det positiva i det hela. Jag har iaf inte brist på fantasi, och jag har alltid något att bita tag i.
 
 
Ursäkta den gryniga bilden. Men i ett halvmörkt rum utan en stark ljuskälla så blir det lätt så. Som ni ser så har högen växt betydligt mot då. 40 nya manus har tillkommit. Vilken ska man hugga tänderna i tro i maj när jag planerar påbörja en redigering?
 
 
 
 






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback