Varma kroppar har fått uppföljare!!

Hur har jag kunnat missa det??
Okej, jag kraschade rejält och kunde knappt göra mat för att min hjärna inte kom ihåg hur man kokade potatis och stekte köttbullarna samtidigt. Att läsa en bok gick inte då, och eftersom jag inte förstod vad jag läste, orkade se på tv eller lyssna på radio för att jag glömde bort vad jag lyssnade på.....ja ni hör själva. Man blir bortkopplad från omvärlden, och vet inte riktigt vad som händer runt om en. Så vart förvånad när jag läste på Isaac Marions facebook sida för ett tag sen att han faktiskt släppt två böcker runt "warm Bodies" under åren. Så får snällt köpa de lagom till sommaren så jag har lite sommarläsning. 
 
"The new hunger" och "the burning world" heter de för er som undrar. Och nej de finns inte på svenska än. 

Är de lika välskrivna/humoristiskt skrivna  som "Warm bodies" var så kan det inte bli fel. 






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback