Camp Nano

I april var det Camp Nano 1 av 2. En hel månad av intensivt skrivande. Enda skillnaden mot NanoWrimo som är i November, är att man bestämmer antal ord själv. Tänkte först inte vara med, även om jag skrivit dagligen sen januari. Dag 3 in i April ångrade jag mig och anmälde mig och satte siktet på 30 000, då jag redan skrivit 12 000 ord på tre dagar. Då pratar vi skriva på väg till jobbet, under lunchen, och sen slagit på datorn efter jobbet. Hela  april var jobb, hushållsarbete, barnen, läxor och skriva. Inget gym, inget socialt umgänge och mindre sömn.

Den sista April kom jag  över mållinjen med 32 000 ord circus.

 

 



I Juni sätter camp nano igång igen. Tänkte köra då igen. Nu med mindre ord då det ändå är sommar och jag inte tänker sitta inlåst när sommaren kommer, för att skriva. Ibland tänker jag faktiskt ha ett liv också. Tänker ni andra också delta? 







Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback