27 böcker senare

 
 
I torsdags tog dottern och jag en promenad ner till biblioteket. Tanken var att jag skulle låna hem "outlander" på svenska. Försökte läsa den på engelska för ett tag sen, men helt mör i skallen så gav jag upp. Istället hittade jag två böcker och dottern hittade resterade böcker till sig själv och sin lillebror. Sen fick jag bära hem alla tunga böcker, dottern fick en liten påse med de tunna sladdriga böckerna. Kan inte klaga på att jag fick bära tills musklerna brände i armar/axlar. Vem behöver slänga sig ner på golvet då och göra sit-ups?! :-)
 
Som ni ser har vi lite läsning att ta oss igenom. Hur jag ska orka läsa igenom den minimala texten till "outlander" har jag ingen aning om, kanske får använda extra ögonen för en gångs skull.
 






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback