Finns det inget intresse??

Efter att ha jagat tidningen "skriva" i vår kommun, så insåg jag att det bara var att ge upp. I vår kommun sålde tre affärer tidningen, ingen la de i sina hyllor. Jag frågade min mamma som jobbar inne i stan, om hon kunde leta där på pressbyrån och där hade de den. Även om hon fick fråga i kassan, och fick höra. "vad e det för tidning? har jag aldrig hört talas om?!". Men den fanns där. Och äntligen fick jag tag i tidningen. Kors i taket.

Vad är det som gör att det i våra stora affärer finns 20 magasin för bilar, 3 för mobiler och 20 barntidningar. Minst lika många korsords. Men ingen i Upplands Väsby vill ha Sveriges ENDA tidning om skriva?? Det finns fem tidnigar om historia, vilket jag inte gnäller om. MEn kan man inte ta bort en av dem? Eller en av desa bil tidningar?

Hoppas på en ändring, för med deras sätt att se på det, så får ju inte nya tidningar någon ny chans att komma in på den nya marknaden.






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback