Det går verkligen inte bra

Har tänkt skriva länge nu på den där novellen, men jag e så trött att jag bara orkar koncentrera mig på att sitta upprätt, att inte böja huvudet för då gungar allt till. Önskar att bihållorna blir bra snart och att allt jag fick från läkaren får ut all skit som är i kroppen!

Vill få färdigt kapitel 1 någon gång. Men jag är såå trött att hjärnan hotar att strejka. Alla problem runt förändringarna som sker i livet är dessutom också energikrävande. Ska försöka imorgon att skriva lite, men man lär knappt orka, men får jag färdigt stycke ett så är jag supernöjd. Tror t o m att jag kommer ge mig själv en klapp på axeln och berömma mig själv. Förtjänar jag fan! Och en calipo Cola!









Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback