Eller så var vi inte alls klara

Fick ett omdöme på "Orientens fantomtjuv" och den fick några punkter påpekade. Några så självklara att jag borde ha upptäckt dem själv. Några för mig nya. Men jag vet precis vad som ska hända, och hur alla karaktärer fungerar och reagerar vid olika situationer. Så genomarbetad är den i huvudet. Så gör jag en miss, så kan jag läsa genom raderna. Men det kan inte andra läsare som inte är lika insatta. Med det i huvudet, så ska jag sätta mig ner på måndag igen. Så med det i åtanke måste jag börja arbeta på den igen. Men ska innan dess skriva ner kapitel 2 innan jag tar tag i redigeringen igen. Behöver skriva lite av lust igen innan jag tar tag i skitjobbet, eller vad man nu ska kalla redigeringen. So here we go again. Men jag vet iaf vart jag ska vänta mig för att få den slutgiltiga läsningen. Tanken är att en lektör ska gå igenom det hela(vilket hon är). Kosta vad det kosta vill. På något sätt ska jag få ihop pengarna. Jag ska bli tryckt en vacker dag, även om det dröjer 10 år innan jag kommer ditt. Det får ta den tid det tar, även om jag saknar tålamod när jag verkligen brinner för något. Även om jag hoppas att det går fortare än så. Skam den som ger sig. :-)






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback