"Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer del 1 och 2.

                        
                                          
 
Handling
Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward håller mest av. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara. 

Omdöme
Detta är serieversionen av boken med likadant namn.Ännu en bok jag snubblade över och som gjorde mig otroligt nyfiken, Om boken lyckades riktigt bra med att fånga ens intresse, så hur lyckades de då med en serie? Jag läser själv manga, och där är allt väldigt detaljerat. Allt är lika detaljerat beskrivet som i en roman. Detta upplevde jag inte med denna serie, och det vart faktiskt lite av en besvikelse. Man får ingen känsla av vad hon känner, eller vad han känner. Visst, de följer historien, men upplevde det korthugget. Men trotts detta är den helt okej. Om man gillar Twilight serien, och är ett hard core fan, så är detta ett måste.
 
 Två av fem möjliga.
 
 
 






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback