Böcker att läsa ur bokhyllan


Detta har aldrig hänt tidigare, men i år har jag köpt otroligt många böcker second hand. Böcker som sen lagt på plats i bokhyllan, och inte glömts bort. Men tiden har inte riktigt funnits till, eller jag har snarare lagt tiden på annat. Men i år SKA jag börja läsa mycket igen. Jag älskar att läsa, det är helt enkelt jag.

"Kokain" av Lasse Wierup & Erik de la Reguera
" Water for elephants" av Sara Gruen
"Utvald att leva" av Jerzy Einhorn
"Vattenmelonen" av Marien Keyes
"Schandiers list" av Thomas Keneally
"Såld" av Zana Muhsen
"Förmöget folk" av John Galsworthy
"Bojor" av John Galsworthy
"Sjunde månens natt" av Viktoria Holt
"Guvernanten på Mellyn" av Viktoria Holt
"Fjärran han drumlar" av herman Lindqvist
"Jenny" av Jonas Gardell
"Sagan om ringen" trilogin av JRR Tolkien
"Borta med vinden" av Margaret Mitchell
"Da vinci koden" av dan Brown
"Kristin Laurensdotter" Sigrid U
Alice Lyttkens trilogin på fyra böcker.
Alice Sebolt "fickan från ovan"
"Låt den rätte komma in" av John Ajvide
"Dotter önskan" av Katarina Janouch
"14 år till Salu"
"Att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson

Så lite att läsa har jag, men trotts det vill jag ha mer. Nyare böcker.





» marre

Den sista boken var lite annorlunda LOL

2012-01-16 » 21:45:50

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback