Tror jag hittat min by

Ska egentligen arbeta på numbero 1, men något ligger hela tiden och gror i ens bakhuvud. Vart story 2 ska utspela sig. Jag vill ha en liten by som finns i verkligeheten. Men efter att ha googlat och sökt så har jag kommit fram till att den stad jag söker inte finns i Sverige. Jag måste söka mig utomlands. Det finns ingen liten by med endast 1000 invånare där gamla hus är välbevarade och det är kullerstenar över vägarna och minimal turism. Söker mig vidare genom italien nu. Där måste väl ändå chansen att dessa miljöer finns. Får ändra lite i storyn, men det får bli så. På tisdag, ska jag börja skriva igen. Tack, alla engelska husjaktsprogram. Annars skulle jag inte ha hittat dessa små byar.







Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback