Har varit duktig idag

Idag har jag faktiskt skrivit en hel sida till "Ego Ago" (det är ett utkasst), men jag har slutet på kapitel 1 färdigt nu. Nu ska det bara redigeras, för att sen lägga upp det för granskning.

Igår skrev jag en halv sida till "En kärlekssaga", även det en grov. När kapitlets handling är avslutat, ska det redigeras innan det läggs upp för granskning.

Nu ska jag försöka skriva det första stycket på "Orientens fantomtjuv", måste få kapitel 1 färdigt någon gång. Någon gång måste jag bli nöjd. Kan inte gå i all evighet och grubbla på en mening. Jag har lyxen att jag har tiden, kanske är det som är problemet? jag tar tiden för givet och tror att jag alltid kommer att hinna skriva. Är jag smart borde jag skriva nu 100%:igt medan jag söker arbeten. Sen när jag hittar ett arbete kommer jag knappast ha tid att skriva lika mycket. Så skriv Kvinna! Ja jag försöker dunka in det i huvudet.






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback