Orientens tjuv, kapitel 1

Nu är kapitel ett av boken uppe för bedömning, för den som har tid att ödsla på 3 A4 sidor.
Det jag behöver veta är om kapitlet håller måttet. Är det en röd tråd? Man riskerar inte att somna mitt i?
Och får man upp bilder i huvudet av hur det ser ut?

Ska lägga till att beskrivningen av huvudpersonen får man inte i detta kapitel, trotts att hon är närvarande. Man får bara ta del av hennes tanker. En beskrivning av henne kommer i nästa kapitel, den jag arbetar med just nu. Då huvudperson TVÅ ser henne ut sina ögon.  Just so you know.

Och är det bra, eller dåligt? Komplett? Måste jag adda något?
Spotta ur vad ni tycker. Detta ska nämligen chansas att skickas in till bokförlag runt om i Sverige. Då vill jag veta vad ni tycker. Be mig attt slänga det åt helvete om ni vill, eller vad ni nu tycker. Jag e beredd, tror jag. :-D

Så här kommer länken.
http://www.kapitel1.se/linda-zekry-zaki/orientens-fantomtjuv

Gå in där för att läsa det, jag är 90% nöjd med än så länge. Även om jag hittade flera fel idag IGEN när jag läste. Eller så är jag FÖR kritisk till det jag själv skriver. Eller det är jag ständigt. Jag ifrågesätter allt.






This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-01-09 » 21:57:20

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback