Tar en funderar paus

Jag har inte ens orkat skriva något på novellen. Mer rättningar, eller skriva på ett lika jobbigt kapitel 2. Det är ett enda stort pysslande med dessa två kapitel. Blir som sagt lättare på kapitel 3 och fyra. Där är det en röd tråd och jag behöver bara få över det från papper till datorn. Kanska tar en stund efter att jag duschat och småplockat lite. We will see! Får se hur pigg skalleknoppen är. Kapitel 1, tar vi tag i imorgon. Då har jag fått grubbla lite på hur det ska vara. Fem dagar, mer exakt. Låta det vara för att kunna se klart på det sen igen. Behövs nog. Tills dess, läser jag lite annat och funderar på hur det ska byggas upp. Bara ibland sådär. För helt kan jag inte släppa den.....







Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback