Jobbar på bilden

Eftersom man ÄNTLIGEN, har kommit igång med den blivande romanen. Så har jag börjat leta bilder och försökt få den som jag vill. Att få den precis som jag vill, kommer aldrig gå. Det vet jag. Jag tänker inte hyra en kläning a la Viktoriansk och åka till världens ände för att fota. Just ja, vi glömde den manliga modellen.
Så får trixa med de bilder som finns, och iaf få med det viktigaste. Två händer som håller hand. Och i olika hudfärger dessutom, Händerna ska inte vara hårt ihop, utan lite löst så att det ser ut som om de motvilligt måste gå ifrån varandra. Att hitta den bilden var INTE lätt. 

På god väg, nu ska jag bara försöka liska ut hur man gör bakgrunden dimmig, men händerna klara.
Använder paint.net, då jag inte har cashen som krävs för att kunna köpa photoshop som alla höjer till höjderna. Men Googlar, så ska man väl hitta någon som tipsar hur man gör. Det MESTA finns på internet. Inte allt tyvärr. Det har jag lärt mig den hårda vägen. MEn jag ger int upp för det. Någon dag ska det jag letar efter, komma upp för försäljnig. Även om jag behöver vänta 10 år till. Men skammen den som ger sig!

 

Är denna jag håller på att fixa om lite. Färgen är borttagen. MEN bakgrunden måste bluras, så att inte byxorna syns. Det är helt enklelt fel tidsmässigt. Jag har börjat med att ta bort färgen iaf, det är en början, nu återstår resten. Ny börjare som man är.








men det blir bra till slut , lova att visa

2011-08-12 » 20:30:27

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback