Groven e färdig till Förhäxad

Det tog tid, men groven är klar. Nu har jag den ute ur skallen, så att jag fritt kan arbeta med " Orientens fantomtjuv". Behövs om inte annat. Början, intrigen, och allt i sin helhet e på plats. T o m slutet kom in. Sen måste den finputsas. Men det gör jag inte förrän projekt ett är klart.  Så är det. Något måste bli klart någon gång, även om jag hela tiden blir bombaderad av nya ideer.



Väl hemma.
"Hur gammal e hon?"
"Jag vet inte faktiskt."
"Kommer du bli gammal?" Osäker.
L stannade upp.
"Ja, det får vi hoppas."

N
otera, detta är verkligen grovt skrivet. Skriver aldrig känslor, intryck och hela namn då. Allt är en enda lång förkortning, kanske man ska kalla det.






Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback