Ännu ett smakprov på vad som ska tänkas komma



"Jag vaknade med ett ryck, kallsvettig och med andan i halsen. Luften ville inte riktigt räcka till och paniken kom sakta krypande som ett brev från posten. Trotts att jag hörde mobilens alarm som om och om igen sjöng ut "Mama, just killed a man. Put a gun against his head. Pulled my trigger, now he's dead.", så tycktes jag inte riktigt få förståelse för om det var ljudet i sig som väckt mig eller, om det var något i min dröm som fått mig att flyga upp till sittandes käpprak i ryggen.  Vad det än var, så fick det paniken att komma med full styrka. Hade jag sprungit i drömmen igen, flyendes som vanligt? Jag kunde inte minnas, eller ens tänka för allt jag hörde var dunkandet av mitt hjärta som tycktes eka i hela rummet."

Ännu ett smakprov ur, Ego Ago. Vad tycks?





Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-13 » 11:32:35

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback