Lägger schema

Sitter här och lägger ett livsschema. Ja, ni läste rätt!
Det finns så mycket man vill ha in i ens liv, men det känns som om tiden inte räcker till.
Så varje dag ska minst 30 minuters träning om dagen, skrivstund 50 minuter, jobbsök 1½, städning, umgänge. Mellan allt detta ska alla måste som matlagning och sånt basic in dessutom.

Så nu kommer jag kunna skriva 50 minuter om dagen, förutom på torsdagar då jag tagit bort den. Det fick bli min städardag helt enkelt. Nu gör jag som proffsen säger, lägger in schemalagd tid till skrivning. Får se om man blir bättre och effektivare av det eller inte. Återstår att se. Måndag börjar mitt mer effektiva liv, från alla håll.






Vad diciplinerad du ar, jag onskar att jag var likadan!

2011-04-15 » 13:36:01

Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback