Jag hann faktiskt

Jag hann faktiskt med igår att skriva ner de där sidorna, trotts att ögonen sved av trötthet.
Följt av några timmars sömn. Men imed att man gick och la sig på tok för sent, så är man väl inte i det bästa skicket.

Hade gärna dragit täcket över huvudet, och sovit vidare. Men verkligheten fungerar inte riktigt så.
Bara att bita ihop och försöka ta mig igenom dagen. Skriver vidare på anteckningarna till "Förhäxad", och försöker få till den där sista slutgiltiga knorren samtidigt som öronen bultar. Men ge mig gör jag inte. Även om jag inte orkar redigera, orkar jag iaf skriva grovt. Slippa tänka på uttryck, måla upp bilder. Men något vill jag som sagt göra på den fronten och känna att det går framåt.

Lättare sagt än gjort när öronen bultar av tre barn som springer runt och runt, utkläda till prinsessor och spidermans med cowboygevär.  Tjejerna skriker förtjust och ljust. Killens gevär låter. Men jag köpte det, så bara att bita ihop. Blandat med mini k-pisten som också låter. Även jag boven där. Lite hjärnkapacitet har jag iaf kvar idag. ;-) Orken är det en annan femma med. Men ska orka diska och dammsuga iaf. Det är ändå fredag. Sen skriva mera.








Kommentera inlنgget hنr:

Namn:
Kom ihهg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback